תכנון נוף

רוצים הצעת מחיר?

תכנון נוף

תכנון גינות

תכנון נוף – משחר הימים החלל החיצוני בו אנו שוהים ,עוברים על פניו או מתבוננים בו מחלון ביתנו או משרדנו היה נושא שצריך להתייחס אליו ברצינות רבה ולא להקל בו ראש,כאן נכנס לתמונה מקצוע שהוא עולם ומלואו בתחום עיצוב הנוף.

פעם היו אלו ארמונות שהיו מתדהרים בצוות שלם שרק היה אמון על תכנון הנוף בו ישהו יטיילו או יתבוננו המלכים וצוותי הארמונות, תכנון נוף כלל בתוכו ניצול מקסימלי של תנאי השטח תוך כדי שילוב מושלם והרמוני בין האדם לטבע.

אז למה בעצם צריך תכנון נוף?

הנוף היום הוא מגוון מאוד, ישנו שילוב מאוד ברור לשלב בתוך הנוף האורבני הכללי נגיעות של נוף כפרי שקט והרמוני על מנת ליצור שלוות נפש והנאה מהנוף שעל פניו אנו עוברים או חיים בתוכו ביום יום.

תכנון הנוף חייב לכלול בתוכו המון אלמנטים שנלקחים בחשבון בתכנון נוף נכון נוצרת קומפוזיציה מושלמת נעימה לעיניים המתבוננות בנוף.

תכנון נוף נעשה על ידי אדריכל נוף מוסמך אשר יודע לקחת בחשבון על פרט הקטן שבקטנים שלעין לא מקצועית יכול להראות שולי אך בתוצאה הסופית עלול להרוס את הקומפוזיציה זאת הסיבה שחייב לבצע תכנון נוף לפני הביצוע בפועל.

מה זה תכנון נוף?

תכנון הנוף הוא שלב מאוד חשוב וקריטי בעיצוב גינות ,שטחים עירוניים או אפילו מרפסות פרטיות, על פניו נראה שאין צורך להתאמץ ניתן להזמין גנן ולתת לו לשתול לנו עצים שיחים או צמחיה מגוונת ובזה סיימנו את העיצוב הכללי שלנו, כאן בדיוק נכנס לתמונה תכנון נוף נכון שמשקלל את כל הגורמים המושפעים והמשפיעים אחד על השני ועל הסביבה כולה.

ניתן לראות עבודות שונות ומגוונות אשר נראות לנו לא ברורות בגלל תכנון נוף לקוי ולא נכון,כאן נכנסת החברה שלנו לתמונה ,על מנת ליצור תוצאה סופית מושלמת אנו עושים תכנון נוף מאפס תוך כדי שילוב מקסימלי של כל הגורמים אותם אנו הולכים לעצב וכמובן על פי דרישת ובקשת הלקוח שעבורו אנו עובדים .

הצוות שלנו מורכב מאדריכלי נוף בעלי ניסיון ומוניטין של שנים בתחום תכנון נוף , עיצוב גינות ,אדריכלות גינות,הקמת גינות נוי,גינות פאר ועוד תחומים רבים ומגוונים.

מאמרים נוספים