עיצוב גינות פרטיות

רוצים הצעת מחיר?

עיצוב גינות פרטיות

עיצוב גינות פרטיות

מטרתנו כחברה לעיצוב ופיתוח גינות היא ליצור קשק רגשי בין הלקוחות שלנו לגינות שלהם, לכן אנו שמים דגש חזק על עיצוב גינות פרטיות. הגינה הפרטית היא מקום המפלט שלנו מהיום יום המפרך שבה נוכל לשבת ולנוח ולהתרענן בגינה.

את המטרה הזו אנו משיגים על ידי יצירת דינמיקה שיתופית ביננו לבין לקוחותינו וזאת על מנת להבטיח כי כל החלטה לגבי עיצוב גינות פרטיות של לקוחותינו יתאימו להם ונוכל לממש את מלוא הפוטנציאל של הגינה.

גישה זאת מעודדת תגובות יוצאות דופן ומרגשות מאוד לגבי איך תהיה התוצאה הסופית של עבודת עיצוב גינות נוי ומאפשרת זרימת עבודה נעימה ללקוח ולאיש המקצוע המבצע בפועל.

עיצוב גינות פרטיות כמקום מפלט

הגן הפרטי שלך צריך להיות מקום המפלט שלך ומקור האנרגיה שלך. הגן שלך נותן לך הנאה ושמחה. מהיום הראשון של התכנון, אנחנו רוצים לכלול את הרעיונות האישיים שלך בעיצוב. לאחר מכן אנו ממשיכים עם היישום באתר. אנו מאמינים כי עיצוב מוצלח מדגיש את האיזון בין האדם לטבע שסביבו.

ערכו רשימה של צרכים ורצונות:

  • האם הילדים שלך צריכים מקום לשחק?
  • האם אתה רוצה לגדל ירקות?
  • האם המשפחה שלך תתכנס בפטיו?

כאשר עושים עיצוב גינות פרטיות כדאי לעשות כמה סקיצות בסיסיות מאוד של החצר עם המחשבות ורעיונות של איפה אתה רוצה למקם את האלמנטים בגינה. אלו לא תוכניות אב, אלא רק רעיונות שכאשר תדברו עם בעל המקצוע שבא לעצב ולבנות את גינתכם תוכלו להעביר לו את רעיונותיכם.

עיצוב גינה הוא תהליך אשר לוקח זמן

יש לזכור כי עיצוב גינות זה תהליך אשר לוקח זמן, הצמחים בגינה גודלים לאורף תקופה ארוכה, והגינה תשתנה עם הזמן, פעם תפרח ופעם פחות, כאשר מעצבים את הגינה כדאי לדאוג כי תהיה צמחיה מסוגים שונים אשר יוכלו לתת את הגיוון הנדרש בכל עונה ועונה.

כדאי להיות פתוחים לשינויים ולהיות כנים לגבי מה שאתם אוהבים ולא אוהבים בזמן עיצוב הגינה בכדי שבהמשך תקטפו את פירות העבודה ולא תתבאסו לגבי התוצאה.

כדאי לזכור כי סבלנות היא המפתח כאשר מתחילים בעיצוב הגינה הפרטית. אם כל השטח החשוף הזה הוא יותר מדי להסתכל בו, והילדים והכלבים מתמלאים בוץ, ניתן להסתמך על פתרונות זמניים כמו גידולי קרקע מהירים בכדי לכסות שטח בזמן שאתם מנסים להבין מה אתם רוצים מגינתכם.

מאמרים נוספים