אדריכלי נוף בצפון

רוצים הצעת מחיר?

אדריכלי נוף בצפון

אדריכלי נוף בצפון

אדריכל נוף זהו האדם הלומד ארבע שנים על מנת להתמקצע בתחום שכל כולו עיצוב המרחב החיצוני שבו אנו חיים או עוברים יום יום.

אדריכלי נוף בצפון יכולים לעצב את המרחב הציבורי של העיר בה אנחנו חיים או של המרחב הפרטי בו אנו חיים, כמו למשל, גנים ציבוריים בהם אנו יושבים או מטיילים עם ילדנו, הרחבה הסמוכה למקום עבודתנו שבה אנו עוברים יום  יום ומצפים לראותה נעימה לעין כמו המרחב הפנימי שבו אנו שוהים,או לחלופין המרחב הפרטי שלנו.

רבים מבתי ישראל מתהדרים בגינות מפוארות אשר עוצבו ע”י אדריכל נוף אשר יכול לבנות את הקומפוזיציה המדויקת והנכונה לפי תוואי המקום ובהתאם לדרישת הלקוח.

למה בעצם צריך אדריכלי נוף בצפון?

נשאלת השאלה למה בעצם צריך להביא אדריכל נוף כאשר ישנם גננים מעולים אשר מסוגלים על פניו לעשות עבודה מאוד דומה, אדריכל נוף להבדיל מגנן יכול לסגנן לא רק את הצמחיה והשטח המצומצם של האדמה עליו הוא עובד,אדריכל נוף מסוגל להתאים באופן מדויק והרמוני את העיצוב לפני השטח עליו הוא עובד.

למשל לצורך התאמת קומפוזיציה כלשהו במרחב ציבורי חייב אדריכלי נוף בצפון להביא בחשבון את השפעת הנחת  האובייקטים בדיוק במקום שהם מונחים, למשל השפעת השמש על האובייקט במשך היום, כמו כן התאורה החיצונית והשפעתה על העיצוב של אותו אדריכל נוף.

עבודת אדריכלי נוף בצפון אינה מסתכמת בהנחת עצמים מסויימים במקום מסוים העבודה מורכבת ולוקחת בחשבון חישובים של תאורה ,צבעוניות ,מימדים וכמובן הבנת רצון הלקוח והתאמת העבודה לדרישות ולשביעות רצון של הלקוח שמזמין את אדריכל הנוף.

למה דווקא אנחנו?

אנחנו כחברה עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום,אדריכלי הנוף המועסקים אצלנו בעלי ניסיון ומוניטין של שנים בתחום אדריכלות הנוף.

אנחנו מאמינים בעבודה עם אנשי מקצוע מעולים כמו אדריכלי נוף בצפון המומחים בתחומם ,כמו גם עבודה עם חומרים איכותיים בדיוק אנשי המקצוע שלנו.

האני מאמין של החברה הוא להוציא את הלקוח מרוצה מהתוצאה הסופית על מנת שסביבתו החיצונית תהיה לו נעימה לשהייה לא פחות מהסביבה הפנימית בה הוא חי או עובד.

הנוף אותו אנו עוברים בדרך לעבודה או בחיים איתו מחוץ לבית הוא חשוב לא פחות משטח הפנים בו אנו נמצאים . הרבה יותר נעים לצאת החוצה ולהתפאל מהנוף מאשר לרוץ דרך נוף לא נעים כדי לעבור על פניו כמה שיותר מהר בדרך למקום נעים יותר.

מאמרים נוספים